Royal Dance vs. De Noir

A

Amea

Hejsan!

Vad tycker Ni om dessa hingstar? Har Ni erfarenheter med dem? Royal Dance kan jag inte ens hitta nån video/dvd på. Skulle gärna vilja se hur han rör sig. Jag funderar på att använda någon av de två till mitt anglosto i år.
Tacksam för hjälp.

Hälsningar. Amea.

Sv: Royal Dance vs. De Noir

Royal Dance har jag aldrig ens hört talas om. Men De Noir är en av mina favorithingstar. Han verkar typa sina avkommor väldigt väl och lämna mycket fina gångarter och bra psyke och ridbarhet. Korneva och LillaGeisha här på forumet har varsin fyraåring efter honom. Båda har en härlig mderna typ och är väldigt vackra. Korneva har jag sett video på och den är bara Waow!! Tror dock inte att dom är så stora.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 388
Senast: linnsan
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 905
Senast: mamman
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 194
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?
  • Valp 2025