Rotterdam eller Den Haag?

Mabuse

Trådstartare
Vilket skulle ni välja för ett par dagars semester på tu man hand i juli? Har inte varit i någon av dem, och skulle gärna vilja ha lite input om nån här är mer bekant med nederländerna.

Vilket skulle ni välja för ett par dagars semester på tu man hand i juli? Har inte varit i någon av dem, och skulle gärna vilja ha lite input om nån här är mer bekant med nederländerna.

Har varit i den Haag över dagen. Trevlig stad med en del att titta på, men jag gillade Amsterdam mycket mer. Tyckte Amsterddam var mysigare. Har ej varit i Rotterdam.

Nyss hemkommen från Amsterdam där min dotter bor, så kan jag varmt rekommendera Den Haag. Vi gjorde en utflykt dit, besökte bl a Madurodam vilket var väldigt roligt faktiskt. Holland stora byggnader osv i miniatyr, mycket realistiskt då man lagt mycket krut på att få till det så bra som möjligt.

Liknande trådar

Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 092
Övr. Hund Jag funderar kring en hunds beteende, jag har mina teorier men skulle gärna vilja höra andras input, kanske om någon är mkt kunnig inom...
Svar
18
· Visningar
851
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama