Rosario- importör i Sverige?

simpan

Trådstartare
Är det någom som importerar på Rosario i Sverige i år?
Vet att han varit Sverigeaktuellt iallafall för några år sedan men har ingen koll på läget just nu.
Någon som har koll på vad han lämnat? Kanske bilder på avkommor?

Sitter förtvivlat och försöker välja ny hingst när min tilltänkta inte går att få till min station :devil:
Skulle funka att få till Sthlm eller Gbg men jag åker ju inte 30 mil med ett föl i transporten... :crazy:

Sv: Rosario- importör i Sverige?

Var han inte pappa till Rock Star som gick bruksproven i år och ej rek. vidare? Kolla på ASVH;s sida om det ligger kvar? Jag såg honom ifjol på treårstestet och där var han riktigt fin visad fritt men under ryttare tappade han allt. Vet inte om det säjer något om hästen eller ryttaren då...

Jo, han är pappa till Rock Star och även till den godkända Rentino som står på Tullstorp.

Ingen som vet om det går att betäcka med honom i Sverige i år?
Han finns inte med i faktabladen, men det är ju många som saknas där än.
Någon hingstkatalog har jag inte köpt mig i år eftersom jag redan hade bestämt mig så jag kan inte se om han finns med där.
Någon som har en katalog som vill vara snäll och kolla åt mig?

Jo jag har hingstkatalogen och tyvärr så är han inte med där...

Äsch, vad synd!

Gissar att han inte finns tillgänglig här i år då :(

Är det någon som vet annat får ni gärna informera!

OK, då kan han strykas från listan.
Tack för era svar!

Men du kan inte tänka dig Rentino då?

Liknande trådar

Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 323
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 097
Senast: sorbifolia
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 010
Senast: Korven
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka