Rosa travprylar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare CeriseRosa
  • Startdatum Startdatum
C

CeriseRosa

Hej, vet någon vart man kan få tag på rosa travsaker tex. som selunderlägg, förbygel m.m :angel:

Sv: Rosa travprylar!

Jag vill med veta :bump: men då lär väl kusken spy på mig :p Men det passar Fiona så bra! :love: Jag får nöja mig med att ha rosa prylar hemma i stallet

preicis som giffan säger dennis har jua llt rosa och säljer även rosa selar! selunderlägg osv. www.pinktrading.se tror jaga dressen är eller.com

Hehe tackar, jag älskar ROSA. Min häst har allt i rosa fast inte i ljusrosa utan i CERISEROSA :) :angel:

har försökt få tag på han läänge men han vägrar svaral...
Har beställt på ett huvudlag i lila men han skulle höra av sig när han skulle skicka beställningen o de va då 2 veckor efter sista kontakten. men nu har det gått över 6mån utan att ha fått kontakt m han

*morr*

ja jag beställde också från han en lila sele och en vit sele. detta var över ett år sen så jag har köpt huvudlag o tömamr i usa ist då jag avr där. ;)

du vet inte vars man kan köpa lila huvudlag?? dennis vill ju inte få nå sålt....

/Madde*

cämela skrev:
preicis som giffan säger dennis har jua llt rosa och säljer även rosa selar! selunderlägg osv. www.pinktrading.se tror jaga dressen är eller.com

Sidan fungerar ju inte :O vart ska man trycka för att gå vidare? :O

Detta lät spännande. Finns det någon shop i annat land som säljer färgade selar mm?

www.bigdweb.com tror jag det är mendu måste ringa för att få höra om mer grejjer dom ahr inte ens halva utbudet på sidan. dom ahr då allt. sen finns det ju i australien också..

Får jag bara fråga vilken färg din häst har för att passa i denna iögonfallande utstyrsel?:)
Hoppas hon går rent för det ska inte mycket till för att få ett r om hon inte är 100..man kan ju inte undgå att se henne menar jag..:p

Du får väl anlita Gert Fylking och hans träningsoverall med nu när han har blivit amatörtränare för den egna hästen..;) :D

Skoja bara..tycker det är både fint och uppfriskande med lite färg på banan och det är roligt att de görs lite häftigare grejer än bara svart..och brunt!

Däremot så tycker jag att den märr, som tillhörde skiktet under eliten, såg ut som en jultomte med allt det röda som de alltid hade på henne..:eek:

Finns det ingen svensk sida förutom, pinktrading ?(som inte går att kontakta)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 163
Senast: Lyan
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur