Enya
Trådstartare
Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala media i någon form har väl stött på sådana saker som folk klistrar in istället för att skriva en vettig kommentar? Jag har bara Facebook så stöter bara på det där. Nu senast en stor blaffa med en snurrande stjärna med orden "well done" och en drös raketer som smälls i olika färger. Huvudet har värkt både i natt och hela dagen, illamåendet och yrseln försöker jag hålla i schack, men när något sådant dyker upp rusar illamåendet upp i världens hastighet och jag känner hur hela världen börjar svajja. Nej men, vad mysigt liksom. Inte nog med att de är fula och jag har svårt att se att de fyller något vettigt syfte, de gör mig "sjuk" också.
Jag tycker alltid de är obehagliga, kan verkligen inte med de blinkande och stimmande bilderna, känns verkligen som epilepsianfallsframkallande om något!
VARFÖR varför använder folk sådana istället för att skriva några vettiga små ord? Och HUR besvarar man ett snurrande "Bravo" med blommor om? Eller en kommentar där en hund viftar på svansen?
Jag tycker alltid de är obehagliga, kan verkligen inte med de blinkande och stimmande bilderna, känns verkligen som epilepsianfallsframkallande om något!
VARFÖR varför använder folk sådana istället för att skriva några vettiga små ord? Och HUR besvarar man ett snurrande "Bravo" med blommor om? Eller en kommentar där en hund viftar på svansen?