Karin87

Trådstartare
Hej!
Tänkte bara höra med er som röntgat era hästar för fång eller spatt, hur mycket har det kostat då? Jag förstår att det kan vara olika men berätta gärna hur det var för just er!
Hoppas någon vill berätta! :)

Sv: Röntga

När jag röntgade min häst för fång kostade det 800 plus moms för själva röntgen - sen kostade väl nån 'besökstaxa' på ... kanske 200 spänn?
Man får nog räkna med att det landar på 1500-2000 kronor med moms slutändan, om man åker in till klinik.

Sv: Röntga

kommer inte ihåg exakt, men tror det var ca 1300 kr...

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 148
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: hastflicka
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 109
Senast: MayGrace
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka