Karin87

Trådstartare
Hej!
Tänkte bara höra med er som röntgat era hästar för fång eller spatt, hur mycket har det kostat då? Jag förstår att det kan vara olika men berätta gärna hur det var för just er!
Hoppas någon vill berätta! :)

Sv: Röntga

När jag röntgade min häst för fång kostade det 800 plus moms för själva röntgen - sen kostade väl nån 'besökstaxa' på ... kanske 200 spänn?
Man får nog räkna med att det landar på 1500-2000 kronor med moms slutändan, om man åker in till klinik.

Sv: Röntga

kommer inte ihåg exakt, men tror det var ca 1300 kr...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 630
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka