Safira
Trådstartare
Nu ikväll så blev min ena katt halt igen efter att en kompis hade hållt henne och när hon hoppade ner till golvet så hände något så att ena bakbenet typ hakade upp sig och hon skrek rätt ut. Det hela har blivit mycket bättre redan (hände för ca 1 timme sen) så just nu haltar hon bara lätt.
Hon har varit såhär halt en gång innan.. för ca 2 månader sen men jag trodde att det hela var helt utläkt nu men tydligen inte
Kan det vara så att hon har en himla otur som har blivit så halt så snart igen eller tänk om hon har något problem i sig som gör henne extra känslig (spricka eller liknande)?
Vad kostar det att röntga henne?
Det är en huskatt, 2 år och innekatt.
Det som iaf kommer att hända med henne nu den närmsta månaden är utegångsförbud (inga promenader), ingen får lyfta katten samt att försöka att hålla henne hyfsat lugn (hon har en ganska aktiv syster som gärna leker med henne tyvärr).
// Mamma som är lite orolig över sin ögonsten
Hon har varit såhär halt en gång innan.. för ca 2 månader sen men jag trodde att det hela var helt utläkt nu men tydligen inte
Kan det vara så att hon har en himla otur som har blivit så halt så snart igen eller tänk om hon har något problem i sig som gör henne extra känslig (spricka eller liknande)?
Vad kostar det att röntga henne?
Det är en huskatt, 2 år och innekatt.
Det som iaf kommer att hända med henne nu den närmsta månaden är utegångsförbud (inga promenader), ingen får lyfta katten samt att försöka att hålla henne hyfsat lugn (hon har en ganska aktiv syster som gärna leker med henne tyvärr).
// Mamma som är lite orolig över sin ögonsten