Ronaldinho H

sun69shine

Trådstartare
Allt är upp och ner här idag? Aja, har en liten fundering ang hingsten Rolandinho H, Någon som har avkomma efter honom? Älskar stammen men är lite rädd att han lämnar för grovt? Stoet är e: landlord ue marco Mitras.

Undrar vad ni har fär erfarenhet av honom, vad han lämnar osv, sen skulle det ju vara väldigt kul om någon hade en hoppfilm på honom? :bump:
 
Sv: Ronaldinho H

Så går det när man är på buke 1:a april ;)

Ang ronaldhino, jag tror att det skulle bli ganska grovt, vet inte ens om han är kvar i avel? Vet att han stått på naturlig betäckning ett tag.
 
Sv: Ronaldinho H

haha, det är därför alltså ;) Jo han står på segorp för Naturlig b. Han är ju en reäl bit till kille men tänkte om någon har erfarenhet av vad han lämnar? =) Stoet i fråga är ju av god sportmodell men har grova hingstar bakom sig och vill ju inte ha en tungriden avkomma utan en av sportmodell. Har verkligen svårt att välja hingst i år, fler jag kollat är camaro M, Sheraton VDL och Cartier....
 
Sv: Ronaldinho H

Jag har en Ronaldinho-avkomma. Ett fyraårigt sto, rätt liten och grov med Robin Z-huvud... Ingen skönhet men väldigt snäll. Dock inte riden än.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: Fannybadh
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 288
Senast: Jate Volim
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 366
Senast: LelleLilla
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp