Romano Flat Seat

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 819
L

Lonely

Romano Flat Seat

Är det någon som har en bild på den sadeln? säljs hos börjes!
Har någon en bild på den hur den ser ut i "verkligheten" och inte på produktbild?

Hur är den i kvalitet m.m? prisvärd?

Osv. Osv.

Tack Tack :bow:

Sv: Romano Flat Seat

Jag har tyvärr ej någon bild på den. Men en kompis till mig hade den, och visst den är lite hårdare att sitta på, men annars helt okey. Tycker den är värd sitt pris. Hon gick dock omkull med hästen och bommen gick av så hon bytte till en allrpund i stället. Men jag tycker det är en ok sadel.

Ja känner en som har en sån. Jag har ridit i den och jag gillar den verkligen. Den är som sgat rätt hård. Men jag gillar håra sadlar.

Den är jätte skön att hoppa i verkligen, lätt att komma upp ur.

Och vad ja vet håller den kanon.. Så visst tror jag den är värd sitt pris. :)

Har inte fört så mycket dåligt om den, men man får ju vad man betalar för. Vistt kan det vara bra vid en unghäst, men hade aldrig köpt en sån sadel till en fullvuxen häst utan då hade jag hellre sparat ihop till de pengarna så jag kan köpa en märkessadel istället av bättre kvalitet.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
901
Senast: MissFideli
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka