Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite som när min lillebror som ung sa att mamma var "sjuk i huvudet" när hon hade huvudvärk en gångIgår på nattning:
Jag: jag är väldigt trött och har mkt pollen allergi så det kliar väldigt i halsen, jag blir lite galen på det men vi kan försöka läsa lite bok innan vi ska sova
Mini: Men mamma, är du galen i halsen eller i huvudet?
Jag: Jag tror jag är galen i halsen, för det är där det kliar sånn...
Mini: Jag tror du är galen i huvudet, för det är i hjärnan signaler till resten av kroppen kommer ifrån så.....jo du är galen i hjärnan faktiskt
![]()
På jobbet igår, förskola.
Blivande 3-åring vid matbordet. Sitter med glaset i händerna och flämtar dramatiskt till !
Jag vänder mig dit och frågar oroligt : Vad är det, vad hände?!
- Jag glömde gapa !
Har ni hört på Kåldolmar och kalsipper?När kompisgungan förvandlas till ett skepp.
- Nu seglar vi på havets stormar! Katt i seglet! Borsta däcket! Kasta ankar! Skepp ombord!
Haha aldrig hört talas om, kanske om de hört det på förskolanHar ni hört på Kåldolmar och kalsipper?![]()
Det lät jättemycket som Sjörövarjenny från den sagan, finns på Spotify!Haha aldrig hört talas om, kanske om de hört det på förskolan![]()
Åh, den är så bra! Är uppvuxen med den och försökte tvinga mina barn att lyssna senast vi åkte bil men de var inte imponerade…Har ni hört på Kåldolmar och kalsipper?![]()
Jag älskade den ocksåÅh, den är så bra! Är uppvuxen med den och försökte tvinga mina barn att lyssna senast vi åkte bil men de var inte imponerade…
Mina barn har börjat rimma, igår frågade min sambo vad S ville göra och han svarade ”jag ska cykla hela dan, det är det som är min plan”![]()