Roliga pärmar?

RostKaptenen

Trådstartare
Tips på var jag kan hitta lite roligare pärmar? Vill inte ha de tråkiga svarta med gul/röd/blå rygg:wtf:
Köpte en blommig på Åhlens förra året, de verkar dock inte ha uppdaterat sortimentet sedan dess:angel:
 
Kolla bokhandlar, vet jag köpt flera jättefina pärmar (visseligen inte så bred rygg som dom "tråkiga") med bla råttan från Råttatouille på :)
 
Jag brukar köpa vita med en plastficka på framsidan och så skriver jag själv ut en snitsig framsida med vad jag nu ska ha pärmen till, tex en uggla med en boktrave och texten Företaget 2014 eller bilder på huset i Luleå med texten Stugan 2013!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 138
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
Senast: ii-ssa
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
898
Senast: shebeen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 557
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp