Hm vet inte om lokala butiken reagerar för jag köper mest färskvaror där med andra ord typ lasagne plattor men ingen färs å liknande. Köper jämt sånt när jag storhandlar å har bilskjuts så det finns i frysen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I år så med tanke på torkan skulle jag nog själv fundera på stödfodring av bina redan nu i sommar. Jag har haft funderingar på att försöka fixa fjärilsstationer i trädgården men inte kommit till skott ännu, än så länge har de bara tillgång till vatten på flera ställen i trädgården.Misstänker att det inte invintras sådär lagomt i slutet av maj för att vara redo inför midsommar?
Tänkte inälvsmat i kombon med veg. Har ingen i min bekantskap som köper just inälvor.Fast kombon vegetariskt + animalier tycker jag är en vanlig kombo, jag kan köpa massor med vegetariska produkter för jag gillar vegetariskt, men jag blandar även emellanåt in kött i det vegetariska och har det vegetariska som bas.
=mjöd!?Destillerad honung?
Då måste jag fråga vad pressade tomater är, har aldrig hört talas om det.Nej jag köper nästan aldrig passerade tomater
Jag menar de som är mer rinniga i sin konsistens. Man har bara mosat till dem. Krossade står det visst på förpackningarna.Då måste jag fråga vad pressade tomater är, har aldrig hört talas om det.
Då är jag med, dom känner jag till lite bättreJag menar de som är mer rinniga i sin konsistens. Man har bara mosat till dem. Krossade står det visst på förpackningarna.
Inte om det passerat en kokare.=mjöd!?
Tex 30 st mjölk
Dvs högst normala grejer men kommer i synnerhet ihåg en dam som sa till sin man något på ett främmande språk men kunde inte vara tydligare att hon menade vad 17 jag ska med all mjölk till.
.
"Förfärats"? Alltså, snälla. Sitt inte och döm människor utefter vad de råkade handla just den dagen hos dig. Du har som sagt ingen aning, och vet inte heller om varorna du "förfärats" över var just till barnen. Jag tror som sagt att dina noteringar styrdes av egna fördomar och inget annat.
Tänker ändå att det borde vara massor av kunder att reagera på då, om du reagerade på de som köpte relativt nyttig mat och lite snask. Det känns ju som en majoritet av alla kunder? Det är iallafall min uppfattning, som kundvagnsgluttare.
I år så med tanke på torkan skulle jag nog själv fundera på stödfodring av bina redan nu i sommar. Jag har haft funderingar på att försöka fixa fjärilsstationer i trädgården men inte kommit till skott ännu, än så länge har de bara tillgång till vatten på flera ställen i trädgården.
Man har ju stamkunder som kommer varje vecka och fyller en vagn med skräpmat och snask. Vissa kunder känner man igen efter ett tag, och de med ouppfostrade/härjande barn är ju några av de kunder man verkligen känner igen snabbast eftersom de hörs och syns på sätt som inte är positiva.
Jag är uppenbarligen helt okunnig inom ämnet!Inte om det passerat en kokare.