Roliga kennelnamn, vad heter eran hund eg?

N

Nozer

Som topic...

Alla hundar har juh ett namn kenneln ger dom som står i regpapperna till hunden.
Har eran hund ngt sånt som e lite småroligt?

Våran kille heter "Mr Tinkeltrain" Dvs "Herr kissa på tåget". Lagom smickrande =)

/Tobbe

Sv: Roliga kennelnamn, vad heter eran hund eg?

Min hund heter "Brings you small bills" och hennes kullsyster "Connecting people".

Det blir roligare om man känner till att deras mor har en karriär som mobiltelefondemolerare :D och har knaprat i sig 4-5st hittills.

Vi fick själva välja namn på vår buse:

Barvestads Bailey´s on the Rockz
Vi gillar Bailey´s och sen är han lite créme färgad på sina ställen, on the Rockz lät bra :D

Jag har redan bestämt namn till vår kommande hane som int föds förrän hösten 2008 *haha*

Barvestads El Espectro Angelo (typ "den spöklika ängeln")

Senast ändrad av en moderator:

Min west highland white terrier heter "Whitesox Adorable Alex"

Mycket smickrande indeed tycker han:D

Taxen jag hade hette kort o gott "Ristomtas Douglas"

Våran pajas som vi sitter och väntar på heter Waagendorfs Råda.

Min heter Fifty-Fifty och det kan väl översättas som "hälften hälften" ;)
BILD

Min förra hund hette Ain`t No Saint. Dvs Inget helgon. Och det stämde verkligen... :rofl:

Min heter: Vina vom Blackwood Castel
:)

Min heter Youhais Stiliga Sissi och hennes pappa heter Youhais Fräsige Freddy :D
En till är ju Youhais Mullige Malte :love:

Min setter heter Tors Pax

//Mimmi

Senast ändrad:

Njae roligt är det inte men min hund heter i alla fall: *Kennelnamn* Born To Be A Star. =)

Min hund heter "Brings you small bills" och hennes kullsyster "Connecting people".
.

Haha vad kul med såna namn :D

Min (numera familjens) heter *kennelnamn*
Desperado Art, där Desperado är kullnamnet. Lite kul med kullnamn tycker jag..

Har för mig nån på buke har en som heter Looks like an angel, det tycker jag är sååå fint!!

mamma o pappas hund hette *kennelnamn* Harald. :bump:

Kom på att hans kullsyster hette Ants in the pants. Ganska skoj. :banana:

Min uppfödare har sitt prefix och sedan nåt ät el drickbart i sina namn på kull-valparna. Min Buse ifrån M-kullen heter nåt så "fint" som...
Jean Dark Mer, för att han va en storlek större och en storlek tjockare än alla sina fem syskon.

Min hund heter *kennelnamne* Black Temptation, vilket jag tycker passar honom som handen i handsken:love:
Min pappas hund heter A Keep'N'Touch.. Alla hannarna i hans syskonkull heter Touch efter deras pappa:) Tikarna heter något med Rose efter mamman deras:)

Mina vovvar heter Heartseeker's Extra och Pappilove's Icing. Det är inte så märkliga namn. Märkligare är deras tilltalsnamn som uppfödaren gett dem: Fluga och Mygga.:eek: ;)

Liknande trådar

N
Övr. Hund På senare tid har våran kille börjat "prata" med människor man passerar ute. Det låter som en blandning mellan ett ylande och en...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: EmelieK
·
N
Övr. Hund Som topic. Snön har gett med sig här o det e bara blött o slaskigt. Så nu kommer vi till problemet med att vi håller på o...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar