Roliga djurfilmer

Z

Zita

Har sett många roliga snuttar på AFV (Americas funniest videos på TV) om djur i olika roliga situationer. Den roligaste hittills var en beagle som låg i soffan och gnagde på ett ben. Och den gick till anfall mot sitt eget bakben. Han skulle väl klia sig eller nåt, då högg hunden. Hoppas ni sett den. Skrattade gott åt det.:rofl:
 
Sv: Roliga djurfilmer

Jag tyckte snarare lite synd om den hunden. Lite som att jaga sin egen svans hysteriskt.
 
Sv: Roliga djurfilmer

Tycker med synd om den hunden.. Nått måste ju vara fel på den. kan inte vara lätt för den om den håller på så hela tiden :(
En del "roliga" videoklipp som visas där blir jag bara lessen av att se.. som tex den där....
 
Sv: Roliga djurfilmer

Har dom inte ett snöre som dom drar med i benet på hunden:crazy:
 
Sv: Roliga djurfilmer

Fiskelina typ som inte syns:idea: :angel:

Kolla noga så kan du se att hunden lyfter benet konstigt.
 
Sv: Roliga djurfilmer

Jag har sett den.. Jag blev oerhört road.. :D :D

Önskar jag hade en filmkamera då min hund jagade sin svans men högg sej i bakbenet och gjorde en vurpa..:D Vissa saker ska ses med egna ögon..
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 168
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 530
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 414
Senast: Ajda
·
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
4 038
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp