Rolig namnteckning?

Jag tittade nyss på Go'kväll och de pratade om en bok som heter Gertrud. Jag kom att tänka på att man hade ju kunnat skriva det :heart rud istället om man vill 😊. Men sen tänkte jag att det får man kanske inte, men hittade detta vid googling iaf:

Har ni nån fantasifull namnteckning eller har ni sett någon annans skojiga namnteckning? :)
Om jag inte läser fel så skulle jag kunna skriva bara mitt smeknamn egentligen när jag skriver min namnteckning? 🤔
 

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 020
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 337
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 222
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp