Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Snubblade in på en gammal bruksprovstråd från 2005. Då godkändes Roi du Ballet, en finsk hingst, i Sverige. Blev nyfiken på om han använts något? Vad har han gett för något? (Är det överhuvudtaget någon som kommer ihåg honom?)
Tack för svaret. Har sett hans hemsida, men den ger ju inte så mycket information om avkommor till honom eller hur mycket han betäckt, så jag tänkte att den som frågar får svar!
Har en kompis med en avkomma efter den hingsten, men hon är tillverkad i Finland innan han kom till Sverige. (Det ligger fullblod och orlovtravare på mödernet)
Tävlar i dressyr upp till LA (med placering tror jag) och hoppning till 1.00 - 1.10 med bra resultat.
Hon är liten (ca 155cm) med mkt bra trav men samma typ av galopp som sin far, dvs kort och rakbent, markbunden. Är ädel men ngt överbyggd. Känslig och ridbar men har väl ett något stirrgt temperament ibland tex på tävlingsplatsen, blir dock bättre med rutin.
Hoppar bra tekniskt men skulle behöva lite mera mod och en bättre galopp för att hävda sig i höga klasser.
Trädgård & Växter Bra tips! Jag är tyvärr lite för tomatnördig för det - känns det som just nu, åtminstone. Men fråga mig igen när valp och kattunge...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.