Röda prickar bakom öronen

G

Gisburne

Nu får det vara nog med konstigheter kring vovvens hälsa! Hittade precis en massa röda prickar/bulor bakom öronen, ser ut nästan som finnar eller små bett av någonting. Vad kan det vara? Loppor? :eek: Typ 10 stycken märken bakom varje öra. Hittar ingen ohyra i pälsen, och hon kliar sig inte mer än "vanligt"... Klämde lite på en och då började den blöda, om än väldigt lite. Har någon vart med om liknande? Svårt att få tag på veterinär så här dags...
 
Sv: Röda prickar bakom öronen

Kom igen, nån måste väl ha en idé i alla fall?
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 395
Hundhälsa Ska försöka göra denna historia så kort som möjligt men det är nog lättare sagt än gjort. Så här är det: blandrastik tax och drever. 6...
Svar
9
· Visningar
2 055
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
15
· Visningar
7 189
Senast: Monami
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 628
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp