Röda kryp???

Diabetikern

Trådstartare
Har jag hittat på mion hund och undrar vad det kan vara? Någon som haft något liknande? Väldigt små man ser dem förts om man riktigt kammar igenom pälsen och de försvinner inte efter ett vanligt bad.

Någon ohyra är det men jag har ingen aning om vad och hunden mår bra, äter och dricker . Kliar sig inte onormalt mycket eller har på ngt sätt börjat bli dålig i päls eller så.

Någon som har någon ide på vad det kan vara?
 
Sv: Röda kryp???

Utan att ha sett dem, så kan det ju vara loppor, likväl som löss. Ohyrebada hunden eller ha på exspot/frontline. Kom ihåg att även hundens liggplats (er) måste saneras och behandligen (vid schamponering) ska upprepas var 10:e dag.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 390
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 971
Hundhälsa Ska försöka göra denna historia så kort som möjligt men det är nog lättare sagt än gjort. Så här är det: blandrastik tax och drever. 6...
Svar
9
· Visningar
2 055
Hundhälsa Nu vänder jag mig till allvetande buke för att se om ni har några erfarenheter av mitt "problem" eller några tips och ideér... Min vita...
Svar
15
· Visningar
11 773
Senast: simba_112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp