röd säkerhetsväst

vinkelina

Trådstartare
har sett bilder på dessa och tycker det är så snygga. Finns det nåt lite billigare märke som säljer dessa, eller vilka märken finns att köpas i rött. Nu när jag googlar så hittar jag ju så klart inga alls :mad:

Sv: röd säkerhetsväst

Det finns en Dansk grossist som har dem, de är inte bland de dyraste. En Svensk representant finns också, tror han även har Finland. De visade dem på fackmässan i Stockholm i våras. Lite ledtrådar iallafall. Hoppas att det hjälper något.

Vilken typ av väst är det du är ute efter?

En sådan här med paneler eller en "vanlig"?
2054rod_183x183.jpg

just en sådan. Har för tillfället en "vanlig blå" men har troligen ridit för mycket i regn då den inte riktigt passar mera, den måste helt enkelt ha krympt

Den västen kommer iaf från märket Rider's Company, återförsäljare kan du nog googla dig fram till.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
417
Senast: warg
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
989
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V