Röd kavaj

M

morethanless

Var kan man få tag i en röd kavaj? Hittar inte ett enda märke som har röda kavajer:crazy:

Sv: Röd kavaj

animo, kingsland, alessandro albanese, gpa, pikeur.. finns många som har röda kavajer nu!

Vet du vart man kan köpa dessa då? Animo och KL har jag hittat men resten var lite svårare:p

gpa kavajerna vet jag att equipe säljer nu.. pikeur hittar man väl lite här och var.. alessandro albanese beställer du direkt från dom.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Amanda_F
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
502
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
422
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka