(Röd) Henna

Modig_Korn

Trådstartare
Min mamma var i Malmö för några helger sedan i jakt på henna som alltid brukar finnas i en eller annan form i invandrarbutiker (allt mellan i pappers förpackningar till säckvävspåsar). Det enda de hade var svart henna men det är ju inte samma sak - antingen är det väl blyfärg eller svart valnöt. Och hur man än vrider och vänder på det så är det ju fel färg. Har varit runt och letat på andra platser och affärer men kammar hem noll överallt, svart henna verkar vara det enda som finns...

Har det varit ett dåligt henna år kan jag undra?! Eller om det blivit mer reglerat på något sätt? Någon som vet om det säljs någonstans i Skåne?

Liknande trådar

Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 974
Senast: Badtz Maru
·
Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på...
2
Svar
20
· Visningar
2 270
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 520
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30