Rockklassiker Morronrock

AbCdE

Trådstartare
Jag har lyssnat på programmet sen starten skulle jag gissa, upp och nedgångar med byten av programledare. J, som har varit med i många år gillar jag, han känns naturlig och spontan. Men jag klarar inte av H, låter och har värderingar som en gammal stofil, och L, så tillgjord! Allt låter inläst och motsatsen till rolig…

Jag har lyssnat på programmet sen starten skulle jag gissa, upp och nedgångar med byten av programledare. J, som har varit med i många år gillar jag, han känns naturlig och spontan. Men jag klarar inte av H, låter och har värderingar som en gammal stofil, och L, så tillgjord! Allt låter inläst och motsatsen till rolig…

Jag tycker genomgående den kanalen har programledare med sunkiga värderingar (Ian Haugland tex). Jag har faktiskt slutat lyssna på den pga det.

Jag tycker genomgående den kanalen har programledare med sunkiga värderingar (Ian Haugland tex). Jag har faktiskt slutat lyssna på den pga det.
Aa, definitivt IH! Jag lyssnar inte alls lika mkt som förut, mkt pga deras algoritmer får in en massa musik som inte är rock, tex Gyllene tider :eek: Jag zappar rätt friskt i bilen.

Jag lyssnar på Morronrock när jag kör till jobbet på mina dagveckor. Gillar både Jonas och Hans, lyssnar även på deras podd ibland. Väldigt festlig 😁

Jag lyssnar ofta i bilen för musiken men tycker programledarna är skitjobbiga att lyssna på. Tycker de har noll kul eller intressant att komma med och det blir för ”tjattrigt”.
Håller med om att mycket är inte rock men det är ändå musik jag gillar. Och jag slipper Rap, och dansband!

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 654
Senast: Fille
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 104
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Det här riskerar bli ett långt inlägg, men jag behöver skriva av mig o framförallt behöver jag råd! Min käre far tjatade i över ett...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: Marre.N
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?