Robotdammsugare

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare fejko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 443
Förmodligen inte bra. Jag kör de värsta ställena med handdammsugaren innan jag sätter på robotdammsugaren. Då funkar det jättebra!

Njä... jag märker bara hur svårt den har att få rent runt öppna spisen där det kan finnas lite vedbös. Får eftergå med handdammsugaren.

Men det finns väl robotar som är tänkta för mer industriella miljöer också, kanske hade en sådan fungerat bättre? :D

Då hade jag kollat på en vanlig robot och haft en sopborste med skyffel där ni drar in böset. Jag har det vid min kamin, där blir onödigt mycket bös för robotdammsugaren.
Kom på en annan sak som brukar lramla ner under dubbelsängen: Hårsnoddar! Hur tacklar robotdammsugaren dessa?

Liknande trådar

Hemmet Jag har flyttat och har inte mycket att städa med. Har en robotdammsugare, men den städar ju inte hela bostaden 🙈 vad klar du dig utan i... 2
Svar
21
· Visningar
812
Senast: ainasoja
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 716
Senast: SaraXX
·
Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 734
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
974
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka