Ser att mitt förra inlägg var tvåa på bollen. Mobilspel är inte min grej! Men frågan är högst relevant och tål att upprepas.Varför tror du mer på Jochen än Kitty, båda skulle ju kunna vara den som Qristina följt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser att mitt förra inlägg var tvåa på bollen. Mobilspel är inte min grej! Men frågan är högst relevant och tål att upprepas.Varför tror du mer på Jochen än Kitty, båda skulle ju kunna vara den som Qristina följt?
Jag vet min roll. Så jag vet att hon inte följde mig, Om Qristina följde en ulv var det Kitty, men det är fullt möjligt att Kitty är icke-ulv (god eller tjuv).
Det är möjligt att Qristina inte såg att hon lade tredjerösten, men det är också möjligt att hon tog det argumentet för att styra undan misstankar. Hur talar det för att jag är ulv, att någon som vi vet var ond har uppgivit något?
Men alltså - du utgår från något en bevisat ond sagt, tar en teori jag lagt fram, avskriver Kitty helt i det hela och vips är jag ulv! Tycker Qristinas röst igår tyder på att du inte är ulv (vilket inte innebär att du är god plus att jag inte alls är säker). Men om det inte vore så skulle det kännas ulvigt.
Naturligtvis kan alla tre vara goda men det är ju ett spår att beakta iallafall.
Och G blev ju godförklarad iom att fåret la sin röst på henne och då kan lyan ha tyckt att det var värt att käka henne så att vi andra goda fortfarande inte var säkra på någon.
Eller för att vi ska tänka såhär och misstänka @Zubeyde_Simsek och @BarenMolle ...
Precis hemkommen, ska försöka gå igenom leken och får någon rätsida på det här, ingen tid att ligga och slappa, Vad är det här för en ö? Jag trodde det var semester.
Ok.Nä, jag är inte säker på att du är ulv. Men om Qristina röstade på samma som en ulv röstade på, så finns det två alternativ. Jag hakade upp mig på Kitty igår, men efter att ha läst vad hon skrivit insåg jag att jag missförstått henne. Det gör mig mer benägen att tro att hon är god, vilket i sådana fall lämnar kvar dig som ulv. Men självklart kan jag ha helt fel, jag är inte säker på min sak, för då hade jag röstat på dig.
ändrar sin röst från paow dit. BarenMolles (BM) röst kommer ju samma minut som JMB's iof... Men i alla fall. Jag är tveksam till om pakten skulle riskera att offra fåret direkt? Med all OT som fanns hade de ju chans att lägga sina röster någon annan stans än på den de trodde var får. Och pakten bör ha reflekterat över detta, tycker jag.
Summan av ovanstående är att jag ser K_J som mer trolig paktmedlem än JMB.
Ok.
Jag kommer aldrig att kunna bevisa att jag är god, men ponera att så är fallet och att Kitty också är god. I så fall slängde Qristina iväg en röst bara, förmodligen på någon hon visste var icke-ulv (enligt teorin att du redan hade röster, jag säger inte att det ÄR så).
Om man ett tag kan lämna spåret att fåret följde en ulv, var kan då ulvarna finnas? Hm....
Äh erkänn, du vill ligga med brödbiten ikväll, det är därför du inte röstar därJa, jag är som sagt inte alls säker. Därför väljer jag att rösta på en annan ikväll och fundera vidare på dig och din potential som ulv.
Ja det är väl lika bra att rösta (asså höll på att skriva "det är väl ligga bra" kommer behöva terapi efter den här leken @Harald_Treutiger ).
Paow röstar på barenMolle
Det bär mig emot, men det är väl typiskt mig om jag faller för en bad guy fast han verkade så trevlig (det säger de alla ). Flera saker som gör mig misstänksam. Främst inlägget som polisen Martin noterade, att Molle pratade om "de goda" och att goda var tillräckligt många, vilket jag tycker är en knepig kommentar ifall man är god, men fullt rimligt att försäga sig så om man är ond. Sedan hade qristina kunnat rösta på barenMolle igår för att rädda sig själv, men valde goda Gunilla istället. Det kan betyda att qristina visste att barenMolle var ulv och ville inte rösta ut en ulv.
Hur fick du in mig i den där ekvationen? När Qristina ändrade sin röst så hade jag bara en röst, vilket hade gjort det fullständigt bortkastat att lägga en andra röst på mig när Qristina själv hade tre röster? De enda möjliga var du, zubeyde och Gunilla, om det inte är så att du visste att den skulle komma en röst till på mig?Qristina försöker sedan rädda sig genom att rösta på Gunilla person. Jag vet ju min roll men får inte hinta, Zubeyde verkar cool och vi behöver hennes multisax så vem vill ha ut henne? Och Olinda verkar självupptagen men är hon ond? Vet inte riktigt, kanske är det slumpen för att vi är tre goda? Qristina har i vart fall inte något annat val om hon vill leva än att ändra rösten och lite på turen.
Menar du att du tror på att någon som röstar i god tid innan DL inte hinner checka vem som röstat på vem? För mig låter det otroligt.Tyckte Qristina skrev att hon inte såg att det var en tredjeröst. Så den teorin talar istället för att du är ulv. Hur tänker du om det?