M
MillyM
Robin har fått en slipers över ryggen. Han sprang i vägen när min man välte över en slipers och den väger MYCKET! Han kravlade sig loss innan min man hann lyfta upp den, och stack iväg. Vi letade men kunde inte hitta honom. Senare på natten kom han hem och jamade utanför, han var lite vinglig och hade ont, så på morgonen åkte vi till veterinären och röntgade. Det verkade inte vara något brutet och organen såg hela ut, så han fick en smärtstillande spruta och tabletter för 5 dagar. Men han har inte ätit eller druckit sen i måndags, han går till lådan men det kommer inget. Det har kommit lite blod i lådan såg jag idag. Det måste ju vara något.
Vad ska man göra? Vänta i 5 dagar och se vad som händer? Veterinären ville att han skulle börja äta så fort som möjligt, men han vill inte ha något. Inte ens kyckling som han älskar. Han gömmer sig under sängen och badkaret, där brukar han aldrig vara. Gömmer han sig för att han håller på att dö?
Jag kan inte tänka på något annat just nu... jag vill inte att han ska dö!
Vad ska man göra? Vänta i 5 dagar och se vad som händer? Veterinären ville att han skulle börja äta så fort som möjligt, men han vill inte ha något. Inte ens kyckling som han älskar. Han gömmer sig under sängen och badkaret, där brukar han aldrig vara. Gömmer han sig för att han håller på att dö?
Jag kan inte tänka på något annat just nu... jag vill inte att han ska dö!