Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ganska öppen för förslag och inre delarna av Stockholm är avklarade.Behöva lite mer info här.
Hur långt tänker ni er att åka? Åt vilket håll från skokloster?
Vad vill du visa? Natur? Arkitektur? Fornlämningar?
Sigtuna är ju inte så långt ifrån Skokloster, och många tycks uppskatta de gamla byggnaderna i centrum där... Själv uppskattade jag det väl aldrig det riktigt när jag bodde i närheten .
Vill man fortsätta på slottstemat finns ju Gripsholm (och Taxinge).
Missa inte Hjorthagen om ni är vid Gripsholm...
Stockholms centrala sevärdheter antar jag att ni klarar av utanför roadtripen.
Om man vill kan man ju visa något av kusten på något vis också.Jag är ganska öppen för förslag och inre delarna av Stockholm är avklarade.
Jag funderar på natur och runstenar, men jag vet inte om hon är intresserad av det.
Gripsholm och hjorthagen är bra.
Sigtuna är nog också bra.
å natur och runstenar, men jag vet inte om hon är intresserad av det.
Gripsholm och
Jag sickade ett förslag.Fraga! Jag brukar ge forslag och sedan fraga vad mina besokare vill se. Det funkar jatte bra i vanliga fall, men ibland blir Svenskar for radda att "ta plats" eller "besvara". En Amerikan svarar formodligen rakt av vad den helst vill se.
Jag sickade ett förslag.
Och jag kan verkligen behöva jobba på att ta plats
Är skokloster öppet nu eller har ni bokat visning? Tråkigt att inte kunna gå in, eftersom slottet är aå vansinnigt fintKan ni hjälpa mig att planera en roadtrip.
Ska göra den på tisdag och det är en person från USA.
Ett stopp är spikat. Skokloster Slott.
Men efter det behöver jag hjälp, snälla ge förslag ge förslag,
Det är höstlovsöppet denna vecka tror jag! Sen kan ni väl åka åt Enköpingshållet, kolla Fjärdhundralands hemsida för mysiga stopp. Gamla Uppsala är ett jättebra stopp med museet och högarna, sen kanske ut åt kusten? Något av bruken, kanske Skebobruk om ni inte hinner upp till Lövstabruk eller Österbybruk. Ett stopp i Norrtälje?Har inte bokat en visning ska försöka göra det
Var i USA bor kompisen? Min dotters pojkvän från Ohio (...) var här i somras och han hade t.ex. aldrig åkt tåg förut! Han tyckte det var smått exotiskt!
Och i Stockholm älskade han Vasa-muséet, men det har du nog redan planerat in?