Rixallsvenskan...

Sv: Rixallsvenskan...

Ja, det har jag gjort. Nu är alla andelar sålda, så det var i rättan tid jag köpte...

I vilket stall köpte du?

jag tänkte göra det men velade en dag för länge :devil:

aja.. väldigt kul att de blev slutsålda så fort!! ett litet ljus gick upp för travsporten! :D

Eftersom det inte finns nån häst för Närke/Orebro så struntade jag i det.
Undras varför inte vi fick vara med?

Jag undrar hur många som tecknade sig för en andel som egentligen ville komma åt det ATG LIVE-abonnemang som ingick, och som gjorde det hela till en plus-minus-noll-affär?

(Nej, jag har inte köpt någon andel)

Eftersom det inte finns nån häst för Närke/Orebro så struntade jag i det.
Undras varför inte vi fick vara med?

Kan det ha ett samband med att Radio Rix snart försvinner ur etern här?
Rix ska ju ersättas av Rockklassiker framledes. Bara en tanke....:idea:

Jag hade köpt en andel om jag visste att det ingick.
Man får väl tio fribiljetter med?

Jag undrar hur många som tecknade sig för en andel som egentligen ville komma åt det ATG LIVE-abonnemang som ingick, och som gjorde det hela till en plus-minus-noll-affär?

Sträcker upp en hand, plus att vi köpte en i födelsedagspresent till min mans mor.

Kan det ha ett samband med att Radio Rix snart försvinner ur etern här?
Rix ska ju ersättas av Rockklassiker framledes. Bara en tanke....:idea:

Driver du med mig? :eek:
När jag jobbar på morgonen så är det ju Rix morronzoo som gör så man går runt och flinar.

Driver du med mig? :eek:
När jag jobbar på morgonen så är det ju Rix morronzoo som gör så man går runt och flinar.

Då får du passa på att njuta den dryga månad som återstår av RIX (eller köra webbradio). Länk till källa
Personligen ser jag fram mot skiftet, Rix och Megapol är alldeles för snarlika musikaliskt.

Då får du passa på att njuta den dryga månad som återstår av RIX (eller köra webbradio). Länk till källa
Personligen ser jag fram mot skiftet, Rix och Megapol är alldeles för snarlika musikaliskt.

Bedrövligt.

Men det gav ju i alla fall svaret på varför inte Örebro-regionen fått nån Rixallsvensk häst.

Undrar om det finns nåt "svarta börsen", på andelar i rixallsvenskan...det brukar ju finnas på allt annat, som biljetter till Mötley Crue och Alice Cooper, Madonna och fotboll osv...
Min kompis köpte två andelar, fast hon är lite rikare än mej...snyft!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det kutym att Vd i ett bolag köper/äger aktier i det bolag hen är vd i? Och när man avgår för att börja i ett annat bolag säljer sin...
Svar
6
· Visningar
464
Senast: Smoothi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
347
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under 18 år var Linda Rosenquist ett välkänt ansikte i trav-tv. Intresset för ridning har också alltid funnits genom livet – och för sju...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka