Jag har legat inne på psyk under lpt nu ett bra tag och har inte tagit några mediciner då jag inte mår bra av dom. Jag mår enbart sämre på avdelningen och har svårt att bryta den nedgången då jag äter och dricker mindre och mindre och är inne i den dumma spiralen lite så. Det jag blev lite nervös över nu idag är att dom plötsligt ville ta blodprover och jag funderar då på, kan dom se att jag inte tagit dom antidepressiva dom gett mig på blodprovet? Antar ju att jag inte kommer ut fortare om det är så direkt.
Jag har för övrigt berättat för läkaren om vilka besvär jag får av medicinen och av den anledningen inte vill ha den. Jag tänkte ju då att jag skippar den själv, får låtsas må bättre så jag iallafall kommer ut härifrån, dock svårt att hålla energin osv när jag inte fixar att äta här. Klantigt kanske, kanske borde tagit det dom ger mig men jag mår verkligen inte bra av dom efter många års erfarenhet.
Jag har för övrigt berättat för läkaren om vilka besvär jag får av medicinen och av den anledningen inte vill ha den. Jag tänkte ju då att jag skippar den själv, får låtsas må bättre så jag iallafall kommer ut härifrån, dock svårt att hålla energin osv när jag inte fixar att äta här. Klantigt kanske, kanske borde tagit det dom ger mig men jag mår verkligen inte bra av dom efter många års erfarenhet.