RIP Lolita

gul_zebra

Trådstartare
Var iväg och avlivade Lolita idag...

cb5fe5b3a65ecc424e25427e38dda6d9.JPG

RIP
Lolita
040104-060125

a3a5e7d548c507bc83d8c08be72a7d3d.JPG

:cry:

Sv: RIP Lolita

Tumör :(

Mulles_matte: Nix, inte ens två år :( Två år sen jag fick hem henne och Diva blir i mars...

Jao...

Inte tillräckligt lång tid. De borde leva för evigt, typ. Utan att dra på sig knölar och skit :mad: :(

Usch, vad tråkigt! :( Men du visade ju ditt ansvar som djurägare i alla fall och gjorde det bästa för henne.

Vore bättre om det inte behövdes alls...

Usch. Är först nu man börjar inse att hon faktiskt är borta. Ser inte fram emot att gå upp till råttorna och se att det inte är någon Lolita som ligger och tittar lite smågrinigt från ena hörnet alldeles nyvaken, ingen Lolita som kommer fram och ska hälsa när man prasslar i spånet... :cry:

Eller vad hade du gjort?

Råttan är nästan lika stor (se liten) som när jag köpte henne. Hon togs antagligen från mamman förtidigt. Hon hade skabb när hon flyttade hit. Hon skriker när man tar i henne. Är skygg trots hantering. Hon äter nästan ingenting och sitter för det mesta bara och kurar. Pigg när hon väl är ute och klättrar men ja...

Tråkigt att du inte fick 4 år till med henne minst:crazy:

*Tröstkramar*

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
23 24 25
Svar
495
· Visningar
11 937
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Therese Danielsson har hästar, getter, katter, kaniner och höns. Men för att ha råd försäkrar hon bara hästarna och sätter en gräns för...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka