:( RIP Lilla My

NagelacksBeroende

Trådstartare
Nu har min belgiska jätte vandrat vidare :cry:

my1.gif

Min lilla snutta :cry:

Sv: :( RIP Lilla My

Nej, men fy så tråkigt.
Får man fråga vad hon dog av?
Hon var jättefin ju, gillar kortet.

Rest in peace Lilla My

*Tröstkramar*

Jag vet tyvärr inte vad hon dog av :(. Hon var lite hängig och så, men inte trodde jag att hon skulle dö av det :(.
Hon började verka lite gammal, precis som min 12 åriga hane var innan han dog. Så det kanske var åldern..? Även om typ 5 år inte är någon ålder direkt... :(

Tack så mycket...

Allihop: Tack, det värmer! :love:

Det var ju inte heller en så gammal kanin :/. usch, så tråkigt!

Usch, det känns så sjukt overkligt. Jag gick in till kaninerna tidigt imorse för att kolla till henne.. eftersom hon har verkat lite hängig.. men då levde hon.. sen åkte jag hemifrån, och så när jag kom hem så låg hon död i buren :(. Hon hade lagt sig i sitt bo under allt hö...

Jo, att dom lever kortare visste jag ju... Men bara fem år? :/ jag tyckte det var väldigt ungt.. Men jag har nog haft väldig tur med mina kaniner.. Dom flesta har blivit 10 - 12 år gamla... :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 900
Senast: Lipperta
·
Hundhälsa Det är dags för min älskade Ila att vandra vidare :cry: Min lilla skadade fågel som har haft så fina och trygga år med mig efter...
2
Svar
24
· Visningar
2 168
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag känner mig som världens sämsta djurmänniska och jag mår seriöst dåligt över det! Problemet är som följer: en person i min omedelbara...
2
Svar
32
· Visningar
2 656
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar