Rinnande ögon

S

Solmogen

Tjudo! Min pålle har haft rinnande ögon ett litet dag nu, och jag trodde det skulle räcka med att tvätta med lite vatten, men det var dock inte ett dugg effektivt. Det rinner oavbrutet. Ögat var svullet i et par timmar men den lade sig sen. Ngn som har några tips på hur jag ska behandla det?

Tack o hej :banana:

Bella

Sv: Rinnande ögon

Min lilla dam har ett sk "molnöga", som rinner väldigt i perioder. Jag brukar tvätta med Apotekets ögontvätt på en bomullstuss. Brukar hjälpa på ett par dagar.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en valack på 13 år som är helt ny i stallet sedan en vecka tillbaka. Nya hagkompisar, ny stallmiljö och nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 156
Senast: Almii
·
Hundhälsa Hej! Har en liten tik på 6 år som senaste månaden har haft lite problem med att ögonen rinner, bara lite och hon är inte röd/svullen...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: dpmatte
·
Hästvård Min häst , 18-årig valack, har drabbats av hornhinneinflammation. Det började med att han blev irriterad och svullen i ögat. Jag tog ut...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 435
Hundhälsa Hej! Jag ville bara få lite tips och råd angående min tollartik på 9 år. Jag dra mig lite för att ringa vet just nu, eftersom min...
Svar
3
· Visningar
5 818
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka