Ringträningar

Jozze

Trådstartare
Var 17 kan man gå på det? Inte på bruksklubbarna i alla fall, vad det verkar.

Någon som vet? Måste träna med yrvädret här på bilden till vänster... ;)
 
Sv: Ringträningar

Här så är det några uppfödare som håller i ringträning, brukar hållas på en parkering eller idrottsplan..
 
Sv: Ringträningar

Uppsala kommer att ha några nu i vår, gå in på deras hemsida och kika om du är intresserad.
 
Sv: Ringträningar

vår lokala rasklubb arrangerar ringträningar.. kanske din motsvarighet också gör det? :)
 
Sv: Ringträningar

Jag har sett att de har hos min kennelklubb, fast jag har tränat med andra dvärgpinschrar hos en uppfödare. Förra veckan körde vi två gånger. Alla tjänar ju på att man drar ihop ett gäng och tränar :)
 
Sv: Ringträningar

Ser att du bor i sthlm. På tisdagar 19.00 är det ringträning i SKK-garaget i rinkeby, bor du söder om så brukar Gerard O'Shea ha ringträning i p-garaget i flemingsberg - vet dock inte när det är, förut var det onsdagar.
 
Sv: Ringträningar

*kl*

Oj, tack för alla svar! :) Kennelklubbarna hade jag helt förträngt - tänkte bara på brukshundklubbarna. Har ju inte hållit på aktivt med hundar på det sättet sedan typ... -92? :angel:

Zoya: Jepp, jag bor i Stockholm, de södra delarna, men hunden jag ska träna bor utanför Flen. Kollade dock in både StoKK's och SöKK's hemsidor, men kunde inte hitta någon info om ringträning :(

Någon här som är medlem i SöKK och har lite inside info?

Thelma: jag ska kolla med dp-klubben om de har någon info på sidan.

Farle/Kakis: uppfödarna till vovven vet mycket väl hur usel jag är på att föra fram honom, men än så länge har de inte tipsat om någon ringträning som de håller i. Känns därför som att de inte arrangerar sådant ;) Men det skadar ju inte att fråga!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
511
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp