Ringsignaler

S

_saarah

Hej.. jag undrar vart man kan hitta gratis ringsignaler och hur man gör för att ladda hem en låt från jamba.se.. nån som kan hjälpa mig? min mobil har så jääääävla dåliga låtar:P



:bow:
 
Sv: Ringsignaler

Kan du inte be en kompis skicka/byta låtar via IR eller Bluetooth? Det är helt gratis ju.

Har aldrig sett hemsidor där man kan få tag i gratis ringsignaler...:bump:
 
Sv: Ringsignaler

vet en hemsida där de hade gratis förr i allafall... Hette typ bigsms.se eller något liknande.
 
Sv: Ringsignaler

Be kompisar skicka via IR eller bluetooth istället. Jag har 57 skickade låtar och jag har inte betalat ett öre.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: sweep
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 939
Senast: Lobelia
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 489
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp