pepp

Trådstartare
Nån här som haft ringorm? Sambon började få konstiga röda fläckar här och var på kroppen (kliar inte) och ringde idag sjukvårdsupplysningen och hon trodde det kunde röra sig om ringorm. Han fick nån salva utskriven också..

Men vars tusan ska han ha fått det ifrån? Hunden verkar då inte ha något, och jag har ingenting heller...

Nån här som haft ringorm? Sambon började få konstiga röda fläckar här och var på kroppen (kliar inte) och ringde idag sjukvårdsupplysningen och hon trodde det kunde röra sig om ringorm. Han fick nån salva utskriven också..

Men vars tusan ska han ha fått det ifrån? Hunden verkar då inte ha något, och jag har ingenting heller...

Nu började jag googla runt och nä, jag tycker nog nästan det ser ut som psoriasis!
Det började på magen, sen ryggen, rumpan och så lite på armarna, rätt torra partier..

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 015
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama