Rimligt pris på begagnad sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zeena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 783
Z

Zeena

Vad tycker ni är rimligt pris för en Kieffer Donau 6-8 år gammal i gott skick. Men inte omstoppad på länge.

Sv: Rimligt pris på begagnad sadel?

Skulle kunna tänka mig att betala 3500-4000:- för den sadeln med tamke på att den behöver stoppas om!

Sv: Rimligt pris på begagnad sadel?

hmm... jag måste gjort ett kap för jag betalade 5000:- för min ETT år gamla keiffer aachen (visserligen allround sadel) med garanti, kvitto på inköpspriset 9700:- och allt. den behövdes också stoppas om vilket gjordes för 700 kr....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 912
Senast: Strandad
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈