Vi tar 50 kr/gång för mockning, vatten och uppvägning av foder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker 30 kr låter som otroligt lite? 100 kr/gång tycker jag känns mer rimligt? Om man betalar vitt och sådär så blir det inte många kronor kvar av det heller..
Hade nog kollat om n kunde hjälpa varandra istället, om hon behöver hjälp andra dagar, annars kanske mer ett paketpris om hon gör det fler gånger..Hur ofta mockar hon?100 kr per gång? Really? Då är det ju billigare för mig att åka ut och göra det själv. Det här handlar om fickpengar åt en ung tjej. Hon behöver alltså bara mocka. Hästen kan stå kvar i boxen medan hon gör det. Det är inte tal om visitring och kratsning av hovar eller att göra i ordning mat, utan bara att mocka. Dessutom har hon häst i samma stall så 100 kr per gång är ju bara orimligt högt pris - tycker jag. Hela proceduren från att ha hämtat kärran till att lämna den tar max 10 minuter.
100 kr per gång? Really? Då är det ju billigare för mig att åka ut och göra det själv. Det här handlar om fickpengar åt en ung tjej. Hon behöver alltså bara mocka. Hästen kan stå kvar i boxen medan hon gör det. Det är inte tal om visitring och kratsning av hovar eller att göra i ordning mat, utan bara att mocka. Dessutom har hon häst i samma stall så 100 kr per gång är ju bara orimligt högt pris - tycker jag. Hela proceduren från att ha hämtat kärran till att lämna den tar max 10 minuter.