Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ni tips på riktigt varma ytterkläder som passar nu i vinterkylan? Allt jag har är för kallt! Jag har bra underställ i ull och mellanlager osv, men fryser ändå.
Behöver tips på vinterjacka och termobyxor, som helst inte kostar skjortan…
Tack!
Vad härligt!Visa bifogad fil 108975
Jag köpte den här jackan för två år sedan och har inte frusit sedan dess! Och jag är en riktig fryslort
Det finns deagkedjor på sidorna som man kan dra upp om man ska ta stora klivVad härligt!
Jag känner dock att det skulle hindra rörligheten, men det kanske det inte gör? Blåser det inte in om benen?
Ja, jag ser att det verkar vara dun i de jackor som ska stå emot mer kyla… men tänker på fåglarna, att det inte är bra på något sätt? Men det kanske inte behöver vara så?Jag har en dunjacka från 8848 som är suverän. Rejält tyg och går ner till låren. Inte billig, men finns säkert begagnad. Min är dryga 10 år och ser helt ny ut.
Generellt sett tycker jag att dun är oslagbart.
Ja, jag ser att det verkar vara dun i de jackor som ska stå emot mer kyla… men tänker på fåglarna, att det inte är bra på något sätt? Men det kanske inte behöver vara så?
Numera finns det en hel del ytterplagg som produceras med återvunnet dun. Googla på recycled down eller Re: Down. Egentligen utan mellanslag med vette sjutton hur jag ska lyckas utan att det formateras om till en emoji/smiley.Ja, jag ser att det verkar vara dun i de jackor som ska stå emot mer kyla… men tänker på fåglarna, att det inte är bra på något sätt? Men det kanske inte behöver vara så?
Engelsons har billiga thermobyxor som är både varma och vindtäta. I kombination med långkallingar och mjukisbyxor håller de gott för måttlig rörelse utomhus i ner mot -25 grader. Blir svettigt om man jobbar hårt... Våra har hållit 2 säsonger nu.Kan ni tips på riktigt varma ytterkläder som passar nu i vinterkylan? Allt jag har är för kallt! Jag har bra underställ i ull och mellanlager osv, men fryser ändå.
Tack!
Jag är jätte dåligt påläst ang dun. Men kan anta att det säkert inte är en sund produktion. Tyvärr… Hoppas jag har fel.
Var därifrån jag beställde men måste valt helt fel typ. Det var inte varmt alls! Dock tror jag mer på overallen jag såg där.Engelsons har billiga thermobyxor som är både varma och vindtäta. I kombination med långkallingar och mjukisbyxor håller de gott för måttlig rörelse utomhus i ner mot -25 grader. Blir svettigt om man jobbar hårt... Våra har hållit 2 säsonger nu.
Kan ni tips på riktigt varma ytterkläder som passar nu i vinterkylan? Allt jag har är för kallt! Jag har bra underställ i ull och mellanlager osv, men fryser ändå.
Tack!
Ja du har ju kalltMin bästa vinterjacka köpte jag på Lager157 av alla ställen. Billig och varm, är skitnöjd!
Är det riktigt kallt så har jag dobsom täckbrallor under!
Visa bifogad fil 109025