Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Tror du kanske ska ändra ordet vacker till profetionell ist, antar att det är profsbilder eller liknande profsbilder som du är ute efter!

Däremot uttrycker du dig väldigt klumpigt o bara för att du har startat tråden så kan du INTE bestämma över den, verken vad folk lägger upp för bilder eller vad dom säger!
Måste påpeka att det märks att du är ny på detta forum, visa lite respekt!

Bilder som ÄR vackra på min hund!

En dag vid badet
16656162.jpg

I trädgården med "sin" kisse
16656163.jpg

Min kung i trädgården
16656164.jpg

Senast ändrad:

Vacker hund o riktigt vackra bilder:love:

*kl*
Dessa är ett urval av mina som jag tycker är fina.

PICT0204kopia.jpg

PICT0243kopia2.jpg

2068927876_ef35986d44_o.jpg

2068131913_85e3686064.jpg

knapplån...

Nytagna bilder på min trollunge som jag tycker är fina
2070005450_6198641aa5.jpg

2070004648_e67ede31f3.jpg

2070003804_ca8978c8ae.jpg

Måste påpeka att det märks att du är ny på detta forum, visa lite respekt!
Vad jag kan se så har TS varit medlem 1 dag längre än vad du har :confused:
Visst, TS kan inte bestämma vad som hamnar i tråden men hon utfärdade en önska i början om att få se vackra bilder:
O nu menar jag ej de som just ni tycler är vackra utan de bilder som verkligen är ngt att titta på Iaf de ska inte va suddiga o en massa störande objekt..
Att visa respekt är väl även att inte gå emot TS vilja bara för att man får..?
Visst är fotografering subjektivt som all annan konst, men det finns faktiskt bilder i tråden som inte kan klassas som vackra även om hunden på är jättefin.
TS önskade även kommentarer av bilderna, lägger man då ut bilder i tråden får man faktiskt ta att andra säger att bilden inte är helt perfekt.
Detta är inte riktat endast till dig utan till alla som tycker att TS har taskig attityd.

Den här bilden tycker jag mycket om :)

13000.jpg

Likaså denna:

28076.jpg

*KL*

Flera Vackra bilder

Vad som är vackert för någon är platt och intetsägande för någon annan. Därför är alla bilderna i tråden otroligt vackra - för någon!

070915008.jpg

Den här tycker jag är vacker, medan någon annan säkert tycker att den är ointressant, kanske till och med usel.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka