Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför stryker du under "vackra"? tycker du inte att bilderna som är inlagda är fina?
Jag kan inte rå för det, tycker att din voffling är så underbar!
Vilken utstrålning och så vacker!
Jag gillar den här bilden med färgerna, svart/vitt/grönt. Och den blicken...
Denna bilden är så härlig med sina höstfärger och ljuset från solen. Och hunden framträder fantastiskt fint där på soffan. Skulle varit topp att ha honom (?) vänd med ansiktet mot solen bara.
TackelitackRiktigt vacker
Min tråd så då bestämmer väl jag vad som ska klassas som vackra?? Vill du ha en egen tråd med normala bilder så skapa det..
Din tråd? Sedan när bestämmer trådskaparen vad som ska stå i tråden?
Har jag skrivit det??
Min tråd så då bestämmer väl jag vad som ska klassas som vackra?? Vill du ha en egen tråd med normala bilder så skapa det..
Men snälla, du kan ju inte bestämma vad som är vackert bara för att det är din tråd! Vad som är vackert och eller inte är högst subjektivt och jag tycker att du är oförskämd som uttrycker dig som du gör.
Men det är skillnad. Det finns konkreta skillnade mellan fjordingar och varmblod, man kan liksom inte tycka att en häst är en fjording; antingen så är den det eller inte. Vad som är en vacker hund, en vacker bild, en vacker person är däremot subjektivt - ingen (inte ens du, fastän du startade en tråd) kan hävda ensamrätt på sanningen liksom.
Självklart får jag tycka att du är oförskämd. Varför skulle jag inte få det?