Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Är Hundvakt i veckan o lite längre antar ja :D
Elina Schäfertik
Älskar verkligen denna hunda! :love: Fick till några underbara bilder iaf :D

DSC06168.jpg

DSC06155.jpg

DSC06154.jpg

DSC06149.jpg

varför stryker du under "vackra"? tycker du inte att bilderna som är inlagda är fina?

varför stryker du under "vackra"? tycker du inte att bilderna som är inlagda är fina?

Har jag skrivit det??

Min tråd så då bestämmer väl jag vad som ska klassas som vackra?? Vill du ha en egen tråd med normala bilder så skapa det..

Jag kan inte rå för det, tycker att din voffling är så underbar! :love:

Vilken utstrålning och så vacker! :bow:

Jag gillar den här bilden med färgerna, svart/vitt/grönt. Och den blicken... :bow:

Denna bilden är så härlig med sina höstfärger och ljuset från solen. Och hunden framträder fantastiskt fint där på soffan. Skulle varit topp att ha honom (?) vänd med ansiktet mot solen bara. :bump:

Tack :D Ja, hon är mattes :love:
Jag gillar också den bilden då hon går rakt mot kameran, då ser hon så liten och oskyldigt söt ut och höstbilden tycker jag också mkt. om, funderar på att göra om den till ett digitalt porträtt kanske...
Kan hålla med om ljuset på höstbilden också men tänkte inte så långt när jag satt med kameran i handen och kastade smågrus på marken för att hon skulle se uppmärksam ut :angel:

Riktigt vacker:love:
Tackelitack :bow::)

En av de bästa bilder jag lyckats fota med minikameran.
Lyckades få bra ljus i bilden, knäpptes tidigt på morgonen och det var mulet. :love:

PICT0038.jpg

Så fin :)
E det renrasig schäfer ? :)

Tack så mycket, och ja, han är renrasig. Har lite för lång päls för rasstandarden, en schäfer får inte vara långhår.

*Kl*
Dessa bild har blivit visade ett par gånger innan, men det är mina bästa bilder på mina hundar så :D

Ena hundan Bim, en 4 årig Cavalier
underbarasteBim.jpg

Andra hunden Tyson, en 3 årig blandras mellan Phalen och Lhasa apso
baby.jpg

:bump:

Din tråd? Sedan när bestämmer trådskaparen vad som ska stå i tråden? :rofl:

Men startar jag en tråd dr jag vill se vackra bilder på hundar så menar jag ju vackra.. men jag har inte skrivit att vissa hundar ej e vackra.. alla hundar kan av vackra men vissa bilder kanske är suddiga..

Jättefina bilder de flesta har visat!:love:

Här kommer mitt bidrag. Min labrador Anton, 11 år gammal.
DSC_7392.jpg

Inte jag som har fotograferat!

Gillar färgerna i denna, och hans ngt högtravande min;)

10829370.jpg

Detta är en ögonblicksbild, med lite tanke hade den varit bra...

På väg:
15999568.jpg

Standard men iaf väldigt uttrycksfull:
10674036.jpg

En favorit, de samstämmiga färgerna och situationen, från i somras
10172949.jpg

Har jag skrivit det??

Min tråd så då bestämmer väl jag vad som ska klassas som vackra?? Vill du ha en egen tråd med normala bilder så skapa det..

Men snälla, du kan ju inte bestämma vad som är vackert bara för att det är din tråd! Vad som är vackert och eller inte är högst subjektivt och jag tycker att du är oförskämd som uttrycker dig som du gör.

Men snälla, du kan ju inte bestämma vad som är vackert bara för att det är din tråd! Vad som är vackert och eller inte är högst subjektivt och jag tycker att du är oförskämd som uttrycker dig som du gör.

Men jag har väl rätt o tycka va jag vill??
Då får du väl tycka att jag e oförskämd. men tex skulle du stara en tråd där du vill se tex fjordingar s vill du ju inte se folk som lägger in bilder på varmblod.. eller?

Men det är skillnad. Det finns konkreta skillnade mellan fjordingar och varmblod, man kan liksom inte tycka att en häst är en fjording; antingen så är den det eller inte. Vad som är en vacker hund, en vacker bild, en vacker person är däremot subjektivt - ingen (inte ens du, fastän du startade en tråd) kan hävda ensamrätt på sanningen liksom.

Självklart får jag tycka att du är oförskämd. Varför skulle jag inte få det?

Men det är skillnad. Det finns konkreta skillnade mellan fjordingar och varmblod, man kan liksom inte tycka att en häst är en fjording; antingen så är den det eller inte. Vad som är en vacker hund, en vacker bild, en vacker person är däremot subjektivt - ingen (inte ens du, fastän du startade en tråd) kan hävda ensamrätt på sanningen liksom.

Självklart får jag tycka att du är oförskämd. Varför skulle jag inte få det?

ja klart du får tycka at ja e oförskämd. Men har ja skrivit att några bilder här inte e vackra??

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka