Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Nu funkar det va?. Det här är min borde collie Stig. Nästan helvit bara några ynka svart prickar. Den ena över ögat:D

STIG
17527640.jpg

STIG
Den här är med fin:D
17081710.jpg

MINGLA & STIG
17527866.jpg

EXI
min förra hund som jag hann ha drygt ett år innan vi avlivade henne.:crazy:
17527864.jpg

MINGLA & STIG Finn hunden.
17527865.jpg

Vackra och vackra, det ligger i betraktarens öga, men jag hoppas ni gillar mina bilder.

Dusty, 2 år.
14797511.jpg

Vet att jag har visat denna bilden ett par ggr tidigare, men jag tycker så mycket om den, den speglar honom så mycket; bollen för hans lek-sinne, och att jag ligger hos honom, speglar han myse-sida och beskyddar-sidan.
4558487.jpg

Ta foton på en valp, är minsan inte det lättaste, de är ju aldrig stilla! Så jag tycker denna är fin, men kanske inte i era "estetiska" ögon :D Detta är Yda, 12 veckor idag!
17414402.jpg

KL

Nova när hon var en liten bebis. :love:

Såhär ser hon ut nu.. Ni får med en liten raggig ponny också! ;)

Jag tror inte man behöver vara en mästerfotograf för att fånga Yda!!!! Sötishunden talar för sig själv!:D
Rottisen ser jag ju att den är fin men vill ha en "renare" bakrund!
Så att vovven får tala för sig själv sas.:)

Åh, vilka vackra bilder. Älskar den rasen, hade två själv, en svart & vit och en röd & vit.

Tack så mycket! :D

Papilloner är underbara! Kul att du hade samma färger på vovvarna som jag har! :bump:

Jag tror inte man behöver vara en mästerfotograf för att fånga Yda!!!! Sötishunden talar för sig själv!:D
Rottisen ser jag ju att den är fin men vill ha en "renare" bakrund!
Så att vovven får tala för sig själv sas.:)

Hahahaha, snäll du är! Detta yrväder till hund är såååå svårt att fånga på bild, hon är typ överallt och ingenstans :D Imorgon blir det nog fler bilder för då blir det leka i snön med storebror Dusty (rottweilern!)

Kan förstå hur du tänker med renare bakgrund, ska rota igenom mitt arkiv imorgon på andra datorn och se om jag finner några andra, bland alla miljoner bilder på denna vovve :p

Men sluta!!!
Jag älskar ju schäfrar!!*tokdräggel*

Jag köpte det på Arken, dock 1½år sedan, så frågan är om det finns kvar. ;)

Det är väldigt fint, tyvärr kan han inte ha det längre då han breddat ut en hel del sedan jag köpte det. Men beroende på hur stor hunden du hade tänkt något liknande till är så kan jag skänka det till dig, förutsatt att du är lite händig då en utav knapparna är trasig. ;)

Hemsida till arken finns annars här, www.arkenbutikerna.se. :)

Jag slänger iväg ett PM till dig så kan vi diskutera det mer, du är ju världens gulligaste !!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V