RIKTIGT snygga....

martha

Trådstartare
tävlingstäcken...vart finns dom ?
Jag hade/har ett från cabejo ett skitläckert "metallic"aktigt täcke men det står dessvärre namn på det (Tenacious såklart :love:)
Men det tyget finns inte att få tag på längre....så nu vill Hunter Brodde ha ett tävlingstäcke...snyggt såklart...Har ni några tips ?

jag tycker finntacks täcke är skitfint, (det i bävernylon) man kan ha så många olika färgvariater.
Fast det måste vara vinter-varianten, det är tjockare. Sommartäcket är megatunnt.

Sv: RIKTIGT snygga....

266536-origpic-610302.jpg

Dessa är rätt snygga tycker jag och ganska originella. Inte så vanligt på travet i alla fall. Finns på www.exklusiv.se i många färger. Fast jag vet ju inte riktigt vad du är ute efter heller..

Här finns lite olika täckestillverkare om du vill leta dig fram eller kontakta Cabejo :)

Lycka till!
Mvh/Somi

vet att wahlten har metallic guld och ilver i sitt tyg ortiment borde ju inte vara omöjligt att få ett täcke i det?

Jag har också ett Cabejo täcke ( beställde 1998 tror jag det var) , då genom fd FIAB gubben på Solvalla. Men nu vet jag inte om de har samma leverantör??

Har sen 2001 beställt mina täcken från L&L. Fast passformen på dem är inte så bra på en rund dam-hästkropp som Alices....

Jag har ett eclipse!!
Varenda tråd jag skrivit om var i hela friden man kan få tag på dom är borttagna.
Jag vill hemskt gärna köpa ett sådant nytt. Söker jag på google så kommer mantorpsshoppen upp men näää, där finns inga genom hemsidan alla fall.
De är ett täcke med teddyfoder och omlottknäppning fram samt lite musätit.....
VIll ha ett helt!

men ring mantorp dom kan aknske hjälpa dig?? man måste vara ihärdig om man ska hitta vad man vill ha

ts: täcken jag tycker är fina är dom från ullergårds finns inte sådär jättemånga färger att välja mellan. bidermans har bra och fina täcken om man brukar ju kunan få vilka färger man vill. finntacks är jag inte så förtjust i och sen är det en finsktillverkare (han som gör customs vagnpåsar gört även täcken förbyglar, selpåsar, väskor osv) gör täcken med världens sämsta passform och storlek. går ju att få i vilak färger man vill men sitter kasst.

jag har 2 gamla svart/lila täcken då dom halva täcket är svart och lila färgerna är som skuret tvärsöver. är kass på att förklara men dom är fina. tror itne dom görs längre så det känns roligt att ha nåt osm inte så många ahr men surt om manskulle vilja ha fler haha. var ett helvete att sprätta bort gamla brodyren dock:devil:

Ja på Biderman kan man ju få disigna sina egna täcken med färgval, brodyr, remmar osv.. :D

har fixat ett nu , i blank bävernylon, svart med guldpasspoal och namnet i guld :love:
Tror jag får det idag och i morron är det Valla.....

Fick det inte igår...idag startar han o får göra det utan täcket :cry:
Ska försöka ta en bild

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka