Riktigt mörkt urin

LinnéaL

Trådstartare
Min häst har kissat riktigt mörkt i två dagar. Någon som har någon idé om vad det kan bero på? Urinet ser nästan blodrött ut när det rinner ut på golvet. Hennes slemhinnor ser fina ut, hon har ingen feber och dricker som hon ska. Är lika pigg som vanligt och brunstade alldeles nyss. Vad kan det vara? :confused:

Tacksam för lite förslag.

Kolla upp det med en veterinär så får du bästa svar :crazy: Hoppas det blir bättre med pållan.

är det inte brist på vatten så kolla med din veterinär. det är nog bäst :bump:

Tack för tipsen allihopa! Ska givetvis kolla med veterinär men var lite nyfiken på om någon hade förslag på vad det kan vara. Har inte sett något liknande någon gång.

Liknande trådar

Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 073
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 393
Senast: cassiopeja
·
Däggdjur Hej! Testar att skriva här i hopp om att få några bra tips och råd. :) Långt, men jag hoppas ni kan ge mig lite tips och råd. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: aker
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 015
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12