Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Solos Landtinus verkar dock lämna väldigt stort. Nu har jag dock bara sett två avkommor, men den ena är 180 och den andra 177...
Det står ju att det är VeniVidiVici e. Krack C - Amsterdam (bläsen) och den bruna är e. Krack C - Giorgio
Dock verkar dessa inte vara godkända hingstar
Dock kommer en annan brun med bläs vid 6.20, det är en godkänd e. Krack C - Ramiro. Trento B
Så där lär ju finnas lite hoppning i den
Hur är det med Peking? Någon som vet?
För mkt av pappans trista bakkärra på honom, jag blir förundrad av att sitta och glo på gångartshingstar och den ena har sämre bakkärra än den andra och man ser ju otroligt tydligt hur mkt det nedärvs till avkommerna. Samma slappa trista bakben syns väldigt ofta på avkommerna när hingsten har det.
e du verkligen säker på detta? Jag har daglig kontakt med ägarna till denna hingst, de äger ju även ett antal godkända hingstar efter denna hingst. Så jag vet precis vad han lämnar, dessutom har jag en krack c häst själv.. Hon har en väldigt bra bakbensmekanik, mekanik överhuvudtaget. O enda gången jag hittils har sett henne röra sig var i en 4x7 meter stor hage, när hon precist rest i 2½ dygn från holland o en timme tidigare genomgått klinikbesiktning..
Du kan få en bild på hennes dåliga bakbensaktivitet.... Kan påpeka att hon bara är 4, grundriden, men har en balans som även den skulle få många välskolade hästars ägare avundsjuka. Det är också nåt man får från Krack C..
du kan få en exteriörbild med..
Och Grafenstoltz föll bort när jag såg typen och rörelserna hmmm verkade ju lovande med honom först, fattar inte varför det skall vara så himla svårt att hitta någon och då har vi ändå inte börjat sålla bort de som har för skarp skalle och egna flugor på loftet så att man inte vågar lägga dem på ett CB sto för att risken för att en bisvärm på loftet blir överhängande