Riktig morgon 9.30

Borde säkert sova en liten stund... Men är rädd att jag får svårt att sova i natt då. Så just nu har jag matbrödsbak på gång här hemma. :) Köpte på mig brödmix från matsmart.se och har förbättrat mixen med lite riven ost och ser fram emot resultatet. Blir det bra, gör jag nog en sats till med röd pesto i stället. :)

Borde säkert sova en liten stund... Men är rädd att jag får svårt att sova i natt då. Så just nu har jag matbrödsbak på gång här hemma. :) Köpte på mig brödmix från matsmart.se och har förbättrat mixen med lite riven ost och ser fram emot resultatet. Blir det bra, gör jag nog en sats till med röd pesto i stället. :)
Dett blir ostfrallor av andra kartongen med... Mjuka fluffiga perfekt ostsmak och himmelskt goda.

Jag ska in på matsmart och se om det finns fler. Perfekt att ha i skåpet om "man får oväntat besök".

Bifogade filer

• IMG_20220105_144528.webp
    IMG_20220105_144528.webp
    46,1 KB · Visningar: 2

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 233
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama