Riksidrottsgymnasiet på Strömsholm

S

SanchoPancho

Någon som går, har gått eller känner någon som går där som kan berätta om hur det är?? I första hand om hopplinjen! Bra/dåligt, allt! PM:a gärna

Jag går på gymnasiet som de som går hoppgymnasiet går på, och har några lektioner tillsammans med dem.
De tycker att det är roligt, men jobbigt. De flesta går ju samhäll, samtidigt som de har flera hästar i träning om kvällarna... Jag är faktiskt inte avundsjuk på dem när man ser hur slut de är... :smirk:
Men som sagt så är det nog både väldigt roligt, och väldigt lärorikt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 760
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 665
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?