Riksfinal Allsvenskan 2013

Tottewolder

Trådstartare
Hejsan!

Mitt lag har gått vidare till riksfinal i Allsvenskan Div.2, och inga mönster har getts ut. Jag är lite oroad över Western ridingen och vilket mönster som kommer att väljas. Har någon varit med tidigare och ridit riksfinalen? Ska man vara beredd på 1239871487 byten mellan koner i serpentiner eller finns det en chans att det blir som svårast mönster 10?

/Orolig tjej :o ;)

Sv: Riksfinal Allsvenskan 2013

Mönstren ska ligga på C-nivå (antar att du rider div II?).

Andas och ta det lugnt, det är superbra att ta sig till final ju!

Antar att mönstren kommer först på tävlingsdagen.... Är ju trots allt en riksfinal;)

Lycka till!!

Sv: Riksfinal Allsvenskan 2013

När jag red finalen 2011 var det mönster 10 i div II, och som Texas skriver går det ju på C-nivå så du lär inte behöva oroa dig för allt för komplicerade mönster

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 823
Senast: Sezziyanen
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 847
Senast: Varmblod90
·
D
Ekonomi & Juridik Hej Jag är ny på detta forum och heter MArtine kallas Tine kort & gött. Har tidigare i mitt liv tränat/tävlat med olika typer av...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: Cizma
·
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 286
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17