• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Spatt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 004
S

Spatt

Är det någon som vet var Riks är iår el när det bestäms ska dit men man kanske måste boka boende.

Sv: Riks

Det är ju svårt att gissa vilken ras du menar när man inte skriver det. Jag vet tex var connemara riksen kommer att vara men det är ju ointressant för dig. Har du kollat hemsidan? För araberna har väl en precis som alla andra?

Hej!
Ska du dit med Jubilanta (hoppas);)
Nej, hon ska betäckas i år och jag gillar inte att åka på utställning med dräktiga ston. Dessutom tycker jag att hon har gjort sitt på den punkten, gamla tanten... :)

Men vi bor bara 1,5 timme från Strängnäs, så vill du se henne är du välkommen hit och hälsa på!

Carina på Silver Arabians

Hej!
Tack för inbjudan det gör jag gärna. Jag hör av mej när det närmar sig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
630
Senast: FrDrake
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
496
Senast: athena
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 010
Senast: Bison
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka