Ridstövlar och kavajer

Mack_Lobell

Trådstartare
Vet ni några snygga läderridstövlar med snörning som säljes runt 1000 lappen nånstans?

Har tittat runt lite men har inte hitta nått ännu.
Så har ni något tips på nån stövel eller sida vore det snällt.

Sen undrar jag också om ni vet några på sidor med ridkavajer? Tex Pikeur eller Victor Hugo.

Tack på förhand :p
:bow:

ridstövlar för 999 eller nått finns på börjes tror jag ,, fasst om de är så fina vet jag inte =)

Pikeur kavajer:
www.henrikssonsridsport.se

VH kavajer:
www.lillhastenistav.se

Henrikssons har även ett par snörstövlar för ca 1500:-, kolla under erbjudande. De är nedsatta med femhundralappen i pris. Tycker personligen de ser fina ut! Men vet ingenting om dem. Det är nog svårt att hitta snörstövlar runt tusenlappen. De flesta läderstövlar i den prisklassen är väl mest graninge, högakusten o liknande.

I så fall är du väl om du letar efter bättre begagnade stövlar.

Vad kul d såg ut m "VH kavajer" för Lillhästen ligger typ i VH Västerhaninge. Int eriktigt men nästan) :D

snygga och hållbara stövlar för 1000 är svårt att hitta, om det inte är dyra stövlar på rea.. försök att hitta ett par beg. istället...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 247
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! I maj ska jag tävla en av ridskolans hästar i hoppnig. I vanliga fall kör jag med: * Mörkgrå kortärmad skjortoch ljusgrå...
Svar
14
· Visningar
2 037
Övr. Hund Vad har ni för prylar till pälsvården för era hundar (främst klipp- och trimraser förstås)? Och hur tar ni hand om dem? Idag har jag...
Svar
4
· Visningar
1 765
Senast: Pudlan
·
Avel Hej! Kan någon hjälpa mig lite... jag har försökt surfa runt på avelshästföreningarnas sidor för att förstå men lyckas inte riktigt...
Svar
19
· Visningar
2 247
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka