Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är på jakt efter ett par läderridstövlar i bra kvalité till hyfsat pris (max 3000?). Problemet är att jag har så smala vader, de flesta märken jag provat att alldeles för breda i skaften! Är det någon som har tips på något märke som har smal vidd i vaden?
du kan annars köpa ett par Samr Hippique..de kostar 3000kr..och är hyfsat smala..jag har också skit smala vader och de är ungefär 33-34cm breda och längden vet jag inte riktigt..men de passar mig och jag har 39 i sko storlek.
och de är mjuka och riktigt goa stövlar!
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.